فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

 فرودگاه آبادان پیشتاز اطلاع‌رسانی

تاریخ انتشار: 26/03/1392

 
روابط‌عمومی فرودگاه آبادان در اردیبهشت ماه سال جاری با تولید 18 خبر در صدر جدول اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی فرودگاه‌ها قرار گرفت.
 
به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور، روابط‌عمومی فرودگاه آبادان در ماه گذشته(اردیبهشت‌ ماه) توانست با تولید 18 خبر در میان 57 فرودگاه کشور رتبه نخست را از آن خود کند. این موفقیت درحالی حاصل شده است که روابط‌عمومی این فرودگاه در ماه‌های گذشته نیز در این زمینه پیشتاز بوده است.
براساس آمار منتشر شده پس از فرودگاه آبادان، فرودگاه‌ بین‌المللی مهرآباد با 16 خبر و فرودگاه اهواز با 14 خبر در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
لازم به ذکر است؛ در میان فرودگاه مراکز استان نیز بدون احتساب فرودگاه آبادان که در منطقه آزاد قرار گرفته است، اداره‌کل فرودگاه مهرآباد با 16 خبر، اداره‌کل فرودگاه‌های خوزستان با 14 خبر و اداره‌کل فرودگاه‌های کرمان با 12 خبر رتبه‌‌های اول تا سوم اطلاع‌رسانی را کسب کردند.
یداله آقائی‌صائم مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها ضمن تقدیر از مشارکت بالای برخی از فرودگاه‌ها در اطلاع‌رسانی به تشریح آخرین وضعیت اخبار مندرج در پرتال شرکت پرداخت.
آقائی‌صائم گفت: در اردیبهشت سال 92 به میزان 232 خبر منتشر شده که از این تعداد 164 خبر توسط روابط‌عمومی فرودگاه‌ها تهیه و مابقی به میزان 68 خبر توسط روابط‌عمومی ستاد تهیه و تولید شده است.
به گفته وی از این تعداد خبر 47 خبر در بخش ویژه،  127 خبر در بخش اخبار روز، 52 خبر در بخش داخلی شرکت، چهار خبر در بخش ورزشی منتشر شده است.
آقائی صائم در ادامه خواستار مشارکت بیش از پیش روابط‌عمومی فرودگاه‌ها جهت بیان اقدامات صورت گرفته به‌منظور اطلاع‌رسانی به مخاطبان صنعت و مردم شد.
وی یادآور شد؛ از تعداد 57، تعداد 19 فرودگاه فاقد خبر بوده‌اند که اسامی آنان به شرح ذیل است:  سبزوار، کلاله، جیرفت، بم، عسلویه، زرقان، جهرم، فسا، داراب، شاهرود، سمنان، رامسر، نوشهر، ایرانشهر، سهند، بیرجند، طبس، ابوموسی و بندرلنگه.
وی در پایان با اشاره به اهمیت نقش روابط‌عمومی از تجهیز فرودگاه‌ها به دوربین و لپتاب خبر داد.



:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت